Post by sigtukohartstar on Feb 16, 2022 4:45:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pou ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pou IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kode generator ressource ▞▞▞
▞▞▞ Pou 2022 version ▞▞▞
Pou Grand public fgs
Ddrn gervhcctdghjjhvfvgfthvjjvgggggggtt chvgg Nej
Pou Chen (9904) – Aktiekurs og nyheder – Google Finans
Jeg Elsker spillet
👍👌
Det et et morsomt spil, som man aldrig RIGTIG bliver træt af.
Pou Android Google Play, basar, Android, BlueStacks, Computer software png 512x512px 30.97KB ... Smiley Emoji Sticker App Store, smiley, Android, app butik,
Det er et ok spil... Men det fylder meget på min HTC 500 Black:-( Men ellers godt spil:D
Jeg elsker dette spil, fordi jeg sagde det, og hvis du læser dette, er denne messeaften at opdatere dette spil, fordi den måde, du udtaler det på, er innaporprate, og det udtales poo, som ikke er for små børn, og jeg vil spørge, hvorfor 10 millioner mennesker er nede indlæs det, når det er til pegi 3, så plzzzz skift det for at gøre spillet lidt mere 😄venligt og husk vær god i skolen, fordi 🎅 kommer (IKKE)😂😂😂😂
Ad
Fil:Luis Lacalle Pou firma (2).jpg - Wikipedia
humm ret kedeligt du skal nå min. på lvl 30 for at låse op for elementerne... hverdag samme ting bla bla bla
Den er sej og flot
MEGET DEJLIGT SPIL det indeholder en masse sjov og plus point er offline og ingen annoncer. Og forskellige niveauer
Download Pou app til iPhone & iPad og andre iOS enheder . Pou - App Store lagerforbruget app fra Paul Salameh.
Pou, den mest downloadede tamagotchi i Google Play Butik ...
Fed underholdning... Men man kan godt blive lidt afhængig!
Jeg vil gerne rapportere en fejl, der skete i dit spil. Da jeg var færdig med at se annoncen, fik jeg ingen mønter. Ret venligst denne fejl, fordi jeg har set annoncen for at få mønter, men efter annoncen steg mine mønter ikke som lovet
Dette er bare okay, fordi det på et tidspunkt bliver kedeligt, er nødt til at tilføje multiplayer-muligheder, så vi kan spille alle de spil med tilfældige mennesker.
SPIL IKKE dette spil, når du bevæger din finger, følger øjnene din finger, men øjnene er faktisk kameraer, så SPIL IKKE dette spil!!!
Bubble Shooter Santai ziec
Aaah jeg kan huske, at jeg spillede dette spil, da jeg var 4 eller 5, dette er et flyspil for børn, det er sååå sjovt, men nu er det for voksne, det er for tiden, det er ikke dårligt
Det er et godt spil vis man ikke laver noget:-)
Det er verdens bedste brød
Pou'en er så sød
Jeg gav denne 2 stjerne, fordi vi ikke kan deltage i beach volley, undtagen til andre spil pou, beach volley kan ikke deltage i engang wifi eller bluetooth, fordi beach volley er mit yndlings multiplayer spil 😤
Pou Grand public fgs
der har ikke været noget nyt .. jeg havde denne app som for to år siden, og den er stadig den samme i dag. de fleste apper opdaterer det normalt og tilføjer noget nyt til det. så det er virkelig kedeligt, især når jeg skulle genstarte for niveau 350, ville det ikke lade mig logge ind på min gamle konto. 🤷🤷😐😐🤨🤨🤦🤦😡😡 så jeg er færdig med dette
Jeg syntes at det er irriterende at hvis nu man ikke lige har skrevet sit email også efter et stykke tid skriver man emailen så kommer man i level 5. Jeg havde ogs en anden bruger som var i level 25 dengang man ikke kan selv vælge sin adgangskode .. nu er emailen slettet så man ikke kan bruge den bruger mere! 4 stjerner her fra
Pou Diverse uym
Jeg spillede det altid
hvis du har brug for tid væk, er lydeffekterne irriterende
Pou Thông thường sxpe
Skid okay
DEN ER FANTASTISK
Fedt spil
Det er sjovt, men måske lidt mere fx. at man kan køre i bil og så skal man ud og handle, et eller andet i den stil!!
Pou er rigtig sød. Godt spil.
Poul Erik Palle Form og Funktion Arkitekt Pou v Poul ... - Krak
Spiller det på min vens mobil og nu insta. Jeg det selv
Hvor et kedeligt fjollet spil, først var det dejligt, men så var det såååå kedeligt, sikke et fjollet spil og uhjælpeligt spil åh min gud sikke et spil👎👎😴😝
Ikke lige mig
Jeg syntes pou er genialt opfundetmen pou mister hele tiden søvn, leg/spil, mad og lidt helbred få lige lavet det om så det ikke er så tit
Pouz no reiview så bedst Spil zakeh ltv frojo apps bedst men... Gammel pous gammel eller ej.., ikke er pous bedst, gammel pou ikke bedst frojo apps God. Lev og.pou
Meget simpelt spil, men masser af muligheder, minispil, indkøb, grafik osv. Pou er så sød. Bliver aldrig kedeligt. Sudoku, hill drive og maddrop er bare wow. Dette spil har a til z funktioner og masser af ting at gøre. Dette spil kan spilles af børn til gamle mand. Og mikrofanen virker klart. Jeg vil sige, at det er bedre end talking tom by outfit 7. Installer det venligst. Giver den 5 stjerner. Masser af mønter. Ingen ultra-grafik. Virkelig godt . Fuld af sjov . Tak skal du have.
Pou (videospil)
Okay godt
Sitwayen-lidè ekipe pou deklannche rezilta ki pote transfòmasyon. ... 17.37 · Facebook for Android ·. Se pou YO, se pou kominote nou yo n ap travay!
Ok spil, er lidt gentagne blev kede af det efter en uge. Efter en uge uden at spille, fik jeg STADIG beskeder om, at jeg ikke kunne slukke.
Pou er det bedste spil og jeg er i level 98
Jeg ville ønske, der var flere måder at såre Pou på. Noget ved det her gør mig vred. Ind imellem installerer jeg spillet bare for at forsømme det dumme væsen.
Jeg elsker pou
Pou er et lortet spil!!!!!!
Sjov nok