Post by sigtukohartstar on Feb 16, 2022 4:36:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dead Ahead: Zombie Warfare ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dead Ahead: Zombie Warfare IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker mynter ▞▞▞
▞▞▞ Dead Ahead: Zombie Warfare 2022 version ▞▞▞
Virker greit så langt. Litt tregere etter en dag eller spilling, men må male for å få bedre enheter, så vi får se.
De siste oppdateringene har vært fine, men de har ikke løst det grunnleggende problemet at alt er for dyrt, enten det er enheter eller enhetsskinn, og det er slett ikke lett å tjene penger, noe som gjør at spillet betaler seg for å vinne.
Veldig mye pengedrevet kunne vært bedre
Jeg pleide å glede meg over dette spillet fordi jeg kunne utvikle meg i et godt tempo uten å bruke penger, men siden jeg nådde det 7. kartet har jeg funnet det umulig å gjøre det lenger. Jeg har oppgradert enhetene mine så mye som mulig, og nå er den eneste veien videre å kjøpe de dyreste enhetene som er nesten umulig å få tak i uten å bruke irl penger. Uten noen bedre måte å få mynter på, har jeg blitt redusert til å logge på en gang i uken for å samle magre gratisbelønninger, slik at jeg kanskje en dag har råd til bedre enheter.
Moro til å begynne med, men vanskelighetsgraden skyter opp i løpet av de første timene av spillet. De forventer enten lønn for å spille, eller de er elendige på balanse og vanskelighetsgrad. Jeg er i det minste takknemlig for at de gjorde det klart tidlig, for mange spill gjør dette på høyere nivåer, og du finner ut at alt det harde arbeidet ditt blir ubrukelig, uten sjanse til å avansere uten båtmasser med penger.
Det er ganske utfordrende, og du tjener ikke helt nok penger til kostnadene for nye karakterer, men jeg elsker kunststilen, og hvordan spillet spiller!
Det er et godt, morsomt spill. Når det er fullført, er det ikke mye igjen å gjøre. Skirmish pvp-minispillet er greit, ikke noe spesielt. Den rene mangelen på oppdateringer i dette spillet de siste årene har virkelig gjort dette spillet til en kjedelig.
Har blitt helt forferdelig etter en stund. De siste par stadiene er helt latterlige siden jeg ikke har brukt penger på spillet. Jeg kommer ikke til å se en haug med annonser for å få noen raske og enkle mynter. Mobirate har visstnok svart på kritikk, men det er åpenbart automatisert, og problemene er ikke løst på noen måte. Jeg skulle ønske jeg kunne nyte dette spillet. Men jeg kan ikke.
Ekstremt betale for å "vinne". (Knapt noe spill til å begynne med) Falske 24-timers tidsbegrensede tidtakere for å utnytte FOMO. Bare skumle
Spillet har en flott stil og gameplayet er morsomt, det er bare det at det er veldig matt når det gjelder andre ting. Det er svært få ting man kan gjøre annet enn hovedoppdragene. Belønningene er alt for små, og etter en tid blir du sittende fast, ikke i stand til å få 3 stjerner eller til og med fullføre nivået fordi nivåene blir ekstremt vanskelige for raskt og det er ingen måte å øke nivåene dine på uten å bruke penger. Det må være en måte å oppgradere og gå videre uten å bruke faktiske penger.
Spillet mitt krasjer hver gang jeg låser opp en kasse, vennligst fiks problemet. Jeg kan nå ikke oppgradere noen av enhetene mine
Mer P2W-søppel med "enkle" nivåer som kommer med insta-kill-fiender.
Synkronisering fungerer ikke som den skal, og det er ingen gjenopprettingskjøpsknapp, tapte omtrent et år med fremgang og alle spesialenhetene jeg kjøpte fra butikken.
Bra spill, få problemer. Trenger et omstartsalternativ og en bedre måte å lage mynter på.
Absolutt elsker spillet, men som noen andre spillere har nevnt, er spillet veldig urettferdig. Mens mengden og frekvensen av zombier som skynder seg mot deg mens tiden det tar å sende din er betydelig forskjellig, gjør spillet ekstremt vanskelig å passere nivåer enn si å få 3 stjerner.
spillet er alt for vanskelig og umulig å fullføre hvis du ikke kjøper noe. du vil bare bli sittende fast i et nivå fordi det blir for vanskelig, og hvis du spiller tidligere nivåer for å få flere mynter vil du bare få 2 % av myntene som du fikk for å fullføre lvl for første gang.
Dette spillet viser et reelt potensial, og i kjernen er det en morsom opplevelse, men det er ødelagt av alt for aggressiv inntektsgenerering. En avtale som ble tilbudt ikke lenge etter at jeg startet var $10 for 1 karakter, som du ikke kan få på noen annen måte. Du kan også spille mot andre mennesker, så det er bare å betale for å vinne. Jeg gir én stjerne for at det er morsomt i kjernen, men hvis utviklerne vil ha flere stjerner kan de betale meg for dem.
Talking Tom Jetski 2 Boshqalar vqx
Vanskelighetsgraden øker dramatisk etter de to første kartene. Krever mye gull for å låse opp røyer og lage gjenstander, TRENGER flere gullbelønninger. Hassende zombier vil ødelegge deg før du kan forsvare deg. Bussen består av papirmache. Maling blir riper du mister en stjerne. Reduser kostnadene og tiden for å frigjøre tegn og reduser mengden og hyppigheten av raske fiender. Events som corn rush er kun for spillere med høy lvl, glem å delta hvis du er lav til middels lvl. Spillet har potensial.
Dette spillet er bra i spillingen og har et fint konsept, men måten de har behandlet dette spillet på har ødelagt opplevelsen, spillet har blitt ekstremt lønnsomt å vinne. Tredningene og noen av nivåene blir umulige uten å bruke penger, og i dag selger de en pakke av swat-teamet som er 925 dollar i spill, som tilsvarer 30 virkelige USD. Jeg tror bare at spillet har blitt ødelagt av mikrotransaksjoner og på tuppen av det samler de inn dine personlige data. Jeg er skuffet.
Jeg elsker spillet, men et problem jeg fortsatt hater er når du bytter fra å tjene swat-teamet til å kjøpe dem. Er de verdt 925 dollar i spillet, som er som å bruke rundt 50 dollar som fortsatt ikke er verdt det. Jeg får kjøp av kosmetikk, men kjøp av enheter bør ikke settes på. Du bør kunne tjene hvilken som helst enhet av ekte dedikasjon til spillet med en grind som gjør det verdt det. Men når bare én av dem er virkelig gjør prisen på å bruke 50 dollar ingen grunn. Forventer jeg endring nei, men kortere pris.plz
Dette spillet er absolutt søppel, jeg mener spillet ser bra ut, men det har en skummel under magen. Som for det første kan jeg ikke forstå hvordan de tenker ved å bruke mikrotransaksjoner og annonser som får meg til å nyte spillet som om vi ikke får noe for å spille om nivåer og til slutt er det umulig å få mynter når nivåene går tom og du ikke kan slå noen av dem også jeg kan ikke få nok av hvordan vi ser i pvp hvor folk i min liga er 15 ranger over meg før de slo arenaen 15 ganger så det er ubalansert osv.
De første 5 nivåene er enkle. Hvert nivå etterpå føles som om ressursene dine er i negativ retning, troppene dine er svake sauser som faller døde om hvis et brukt vev treffer dem i ansiktet, men det er spørsmålet om å bruke energi på enheter SOM GIVER STERKERE ENN DE VAR I LIVET. Hvis du kan ignorere det mikrotransaksjonsfylte helvetesbildet, vil det ta dager med spilling bare å få tropper oppgradert til "anstendig". sterk vanskelighetskurve for de som elsker en utfordring, da spillet på ingen måte er uspillbart. Faktisk er det ganske godt utført og går bra.
Det er som en pikselert gacha. Forvent mange vanskelighetsgrader og sliping av gamle områder for å få valuta for oppgraderingsartikler. Definitivt betale for å vinne, men hvis du ikke bryr deg om konkurranse, er det greit å kaste bort tid. For de som begynner, sier den ikke at du kan detonere røde tønner ved å trykke på dem. Granatkastende røye er en nødvendighet. Det koster mynter å dele ut tegn og gi dem nyttige ting. IKKE KOM I NIVÅ MED EN +1-VARE I EN PLASS.
Dette er en lønn for å spille/betal for å vinne spill forkledd som en som ikke er det. Ja, du kan spille, men det er gjort så vanskelig at du ikke kan få 3 stjerner på alle oppdrag fordi du ikke kan få nok folk ut før du blir forhastet av de dumme hundene eller de raske zombiene. Det er veldig irriterende. Jeg tror ikke engang å betale for å gjøre det bedre ville forbedre sjansene dine. Det må være en brutto nedgang i vannbehovet for å leie.
Spillet er fint, lett å lære og jeg elsker den totale mangelen på annonser. Imidlertid vil et alternativ for å øke hastigheten eller øke startpunktene for å ansette jagerfly være nyttig. Alt i alt et flott spill, takk utviklerne, dere har gjort en søt jobb!
Morsomt til å begynne med, blir fort frustrerende. regenereringshastigheten når du kommer inn på vanskeligere nivåer er patetisk, du kan rett og slett ikke få nok karakterer på banen raskt nok til å bekjempe den første bølgen. Fra det tidspunktet kan du like gjerne gi opp og fortsette å male de samme få enkle nivåene. Starter med så mye potensial, blir til slutt superkjedelig. Avinstallert er jeg redd 😞
Morsomt spill, men mikrotransaksjoner gjør det uspillbart etter en stund.
Spillet er bra så langt, jeg ser ingen store feil og/eller feil. Spillet er virkelig flott, det innebærer mye strategi og rask tenkning. Selv om produksjonen av vann kan være raskere Alt i alt er det et flott spill
Arena n' missions... Jeg tror det trenger flere spillmoduser. Events er bare kjedelige som oppdrag. Og ja, nerfhunder i starten av spillet og i den første fasen, de kan ikke en gang bli truffet av maskingeværet, og de ignorerer når noen er foran dem, de slår bussen gjennom en enhet uten å skade ham og selvfølgelig på langt hold, for eksempel når den er på det lave nivået av scenen, kan den fortsatt treffe den...
Spillet var morsomt da de fortsatt oppdaterte det med innhold og før de gjorde det mye mer P2W (jeg låste til og med opp SWAT-gutta før de betalte dem). Jeg sjekker tilbake en gang i året for å se om de noen gang har lagt til noe nytt, men det er helt dødt, og jeg har 3 stjerner på alle nivåene siden de la til det siste kartet. RIP DA:ZW
Dette er et morsomt spill, men ikke bry deg om å laste det ned. Det er umulig å oppgradere karakterer, og du må male i flere måneder for å gjøre det. Og fordi du ikke kan oppgradere karakterer, kan du ikke komme forbi nivåene. Spesialkarakterer koster $20, og det er vanvittig. Se etter den hackede versjonen utenfor Play Store, og du vil ha mer moro.
Dårlig spill. Ingen forklaring nødvendig.
Morsomt spill generelt.... Jeg elsker å skyte zombier på fritiden min... lol
Jeg liker dette spillet, men det burde være en mer pålitelig måte å få penger på. Også det faktum at de fortsetter å gruble over de eneste pålitelige måtene å få gull og gjenstander på er irriterende. Virker som de vil at folk skal bli tvunget til å bruke penger på spillet. For å få alle premium-karakterene gjennom å kjøpe penger, må du sannsynligvis bruke minst 100 dollar. De har det bedre med å gjøre spillet bedre med å øke annonser i stedet for dette, fordi det uansett vil være flere spillere til å se annonsene.
Solid moro. Føles litt for avhengig av annonser for bonuser, men jeg er kanskje bare dårlig.
Vel, spillene bra ett problem drivstoffet nå hør på meg Jeg kjenner spillene på andre plattformer uten drivstoff, men du oppdaterer aldri disse versjonene, så hvorfor skulle jeg kjøpe spillet på dem? Å også for kontekst mener jeg Xbox- og vita-versjonene av spillet
det er moro den første timen etter det er det enten å betale penger eller se nonstop-annonser. Oppdrag faller rundt 20 gull første gang, rundt 90 hvis du får 3 stjerner første gang du slår den og ser en annonse, kan du tjene 60 gull hver 3. time eller se en annonse for å øke hastigheten, du har 20 energi og hver oppdraget koster 2 og kartbrikkene koster 1, men du kan se en annonse for å få 2 energi tilbake. Etter at den grunnleggende line-upen din er fylt (jeg sier det er ved chopperen) koster alle nye helter eller raseri-dråper 400+ gull.
Dette er ærlig talt et fantastisk spill. Det er ganske vanedannende å spille og generelt morsomt rundt omkring. Men alle gode ting tar slutt. Rett etter verden 6 er det en EKSPONENSIAL økning i vanskelighetsgrad. Zombier blir for vanskelige å beseire. Du kan ikke gå opp i nivå eller få nye tropper raskt nok. Men det er fortsatt morsomt å gjøre de andre spillmodusene.
Ganske bra det er enkelt å spille og du kan oppgradere ganske raskt
Spillet er kjempebra, god grafikk og fantastisk spilling. Den dårlige tingen er at jo mer du spiller, jo mer blir det en kontanter. Å kjøpe enheter koster nå 9-24k, oppgradering blir veldig dyrt, for å få eksklusive enheter må du betale for dem eller få "kontanter" fra kasser som er supersjeldne og kun kommer i ekstremt små mengder. Spillet hadde vært kjempebra hvis det ikke ble en så åpenbar kontanter. Prøv å lytte til spillerne dine og svar på spørsmålene våre i stedet for en automatisk melding.
Jeg har spilt dette spillet siden videregående og fant nettopp ut om den nye oppdateringen!! Mobirate devs takk... Edit: Jeg var så avhengig av dette spillet på videregående nå er det morgenkaffen min
Flott spill, men på et tidspunkt er det for vanskelig å slå uten å bruke penger
Nylig oppdatering ødela spillet, og nå føler jeg at jeg kastet bort penger, takket være at det var morsomt, men å avinstallere
Morsomt å spille og en flott timekiller med en artig stil.
Var moro i begynnelsen, men bussen har for lav helse, enheter koster for mye å gyte, oppgradering er for dyrt, og å samle gull er mer enn vanlig sliping. Unngå dette spillet med mindre du vil betale ut noen penger for det. Hadde vært et nummer én spill for meg hvis de kunne fikse noen av problemene. I tillegg til den samme typiske rangeringen av spillet 5 stjerner før de begynner å grue deg
Pro- 1. Flott kunstverk 2. Fantastisk strategispillkonsept 3. Kult pvp Con- 1. Det går fra 1-100 i vanskelighetsgrad, spesielt i arrangementer 2. Betal for å vinne aspektet og "rabatten" er veldig misvisende 3. Når du får 3 stjerner på scener du får bonusmynter, kun hvis du ser en AD. Her er bonuslønnen din for å ha jobbet så hardt, men du må jobbe ekstra timer i dag for å få det. Flott spill hvis det ikke var for ulempene, og ulempene ødelegger ærlig talt hele spillet for meg. Kort sagt: Morsom start, fryktelig sent spill.
Jeg likte dette spillet for mye, men det blir sakte fremgang etterpå. i tillegg er det et (betal for å vinne-spill) og en av vennene mine spilte det og han kjøpte alle premiumkarakterene, så det gjorde meg sint